E.T <3

Just nu halvligger jag i min säng som nån jävla igel med datorn i knäet och kommer snart börja gråta. Ligger nämligen här och tittar på E.T. Så jävla sorgligt! Trodde nyss att han var död, MEN NU LEVDE HAN IGEN. Vilken tur, han är så söt :)

Idag har Nellie varit här och härjat och rivit runt. Hon är väl för söt! Jag vill också ha barn om dom ska vara så där söta hela tiden. Fast det kan jag ju bara inbilla mig att dom skulle vara.

I helgen ska jag jobba, både lördag och söndag. Till och med på måndag. Jag säger bara, fyfan va drygt! Men måste vara positiv nu, får ju pengar!   

I morgon fyller en fin pöjk 19 år.

/ i

Kommentarer
Postat av: frida

aw, din pöjk börjar bli stor nu ida :)

2010-07-17 @ 12:01:32
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0