Fredag den 2 juli och 11 dagar kvar till m...

foto03642 (MMS)

Fredag den 2 juli och 11 dagar kvar till min födelsedag. Dagen började med ett sött uppträdande av lily allen och allsång till fuck you. Även ett världsrekordförsök i yoga. Jag sprang bort till tropico och slog mig ner i gräset och väntade in donkeyboy (bilden). Träffade på maria och johan och röjde sen med dom, donkeyboy är lätt dagens bästa!! Hann se lite av the hives, howlin' pelle är crazy !sen mötte jag upp med nea och niklas och gick till familjen. Frida kom dit, pissblöt och sen gick vi och åt mat, siljans shark <3 europe spelade final countdown och vi fick se de på storbildstv. Frida hoppade på mina solbrillor, men de höll! Clas olsson är bäst <3 the ark fick avsluta kvällen och återigen har jag ont överallt. I morgon är de äntligen markus, jag längtar. Thank you borlänge and good night !


Kommentarer
Postat av: frida

älska videoklippet "aaaah, neeeeeej! DU KLEEEEEVV HAHAHA"

2010-07-06 @ 01:12:53
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0