hämta körkort!

känner att bloggen är ganska tråkig nu.. eller ja jag vet inte hur rolig den är i vanliga fall heller xD Men det enda jag gör nu är att jobbaaaaaa. Och när jag väl  har varit ledig så har jag gnuggat fram och tillbaka in till stan för att plugga körkort, men nu slipper jag det, säger bara wiiho! Men, är äntligen ledig i helgen och då ska jag, Sandra och Frida först på Brage-Gif och sen krogeeen! Ehee :) fotbollen ser jag verkligen fram emot. hoppas det blir fint väder :D

Jag måste börja bli bättre på att fotagrafera mera, har tappat stinget lite! Nu ska jag åka till svärdsjö och hämta mitt körkort :D sen åka direkt till jobbet. HOLA!

Kommentarer
Postat av: sandra

det kommer bli dåligt väder som fan imorrn så jag är inte pepp på fotboll.

2010-07-23 @ 12:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0