papallaremicano

Jääävlllaaarr va roligt det var på krogen igår, wohoooooo! hehe.. näe skoja bara. vi gick aldrig på krogen, var inte ett dugg pepp så vi gick och såg eclipse i stället. Min twilightbesatthet från förra sommaren visade sig lite på nytt efter den filmen måste jag säga, eheee. lagomt dryga jag, Sandra och Frida var i biosalen, fnitterfnitterfnitter. som tre 14 åringar, haha.

Klockan är nu 4 och jag har knappt klivit upp än.. men det är okej. Är man ledig så är man, i morgon börjar jag jobba halv 8 till 2. Funderar på en runda på stan sen.. måste bränna lite presentkort! Och så måste jag klippa mig, fast det har jag ju sagt länge nu. Men de ska nog ta och bli av snarast, så jag blir av med det här långa eländet.

snart måste jag ta fingrarna ur och verkligen börja ta lite bilder. jag ska göra det.. snart.
/ i

Kommentarer
Postat av: fridaaaaa

edward <3<3<3<3

näe jag skoja bara :) men jake <3<3<3

hehe, näedå.

emmet <3<3 okej jag är ine seriös.

men jasper!!!! <3<3<3 eller

riley <3<3

haah hejdå.

hihihihi :)

2010-07-25 @ 20:37:09
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0