Peacä and Löve sammanfattning

Bästa: Hela festivalen måste jag säga, första året för mig och de kunde inte blivit bättre. Och att se Hoffmaestro live och framför allt att få höra Smili Jimi Bobby Boy LIVE <3
Sämsta: Att Donkeyboy spelade på så liten scen!
Drag: J a y - z helt klart! verkligen ALLA var där.
Fullt ös medvetslös: Måste ta och säga Stiko faktiskt. Röjigaste stikokonsert jag varit på. JAG GILLARE!
Koolaste: Där måste jag nog ta och säga mig själv. HAHA! Nejdå, men lätt det koolaste var ju att Jay-z tog upp en tjej och en kille på scenen, hur jävla koolt äre inte.
Babe: The Kooks sångare, jag säger bara HAAAAI!
Besvikelse: Lily Allen, trodde hon skulle röja och ha mer roligt på scenen. Hon verkade mest... försiktig. Och att det inte var mer folk på Vampire Weekend.
Överraskning: När man trodde att allt folk var på en spelning, så gick man till en annan som spelade samtidigt. DÅ VAR ALLA DÄR OCKSÅ!
Kortaste spelning: Donkeyboy, kändes som typ tio minuter.
Längsta spelning: De Lyckliga Kompisarna. Hur segt vare inte att ligga där i gräset, lyssna på skitmusik i 35 år innan Johnossi började.
Helt ok. : Hästpojken, kunde ju inte så många låtar. Men dom jag kunde gjorde han bra.
Dans: Vampire Weekend - Horchata <3
Övrigt: Robyn var allmänt tråkig på scenen men gjorde en jävligt bra avslutning, Stiko gjorde sitt bästa gig EVER ! Hasse Aro är TRÅKIG, Markus Birro är rolig :D Johnossi gör Man must dance SÅ bra live, men besviken över att dom inte spelade Train song. Ola Salo är en klass för sig och älskar att säga Borrrlänge. Final Countdown är så awesome att röja till, dock inte lite roligt att tappa brillorna så dom hamnar UNDER Fridas fot. Fyfan va jag skrattade! Det måste nog ha varit veckans roligaste händelse. Converse är dom bästa festivalskorna, iskallt vatten är gott. Frida och jag älskar att skrika BRAGEEE på markus spelning.

Måste nog ta och lägga dit en kategori , eller två.
<3 : Siljans Shark Baguetter !
Veckans smärta : När Frida slog mig med en jävla godisrem på låret/knäet. Jag har ett jävla märke fortfarande. Fuck you xD

Peace & Love 2011, räkna med mig!

Kommentarer
Postat av: frida

marked for life by the godisrem. YEEEESSSS! :D

2010-07-06 @ 20:52:49
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0