varenda mikromillimeter

Jag lovar, varenda mikromillimeter av min kropp är öm. Efter en hel vecka med peace and love -skoj så åkte jag på kalas till hyn för Mormor och sen på en mycket rolig roddarträning. Man kan nästan se peace and love som en rejäl uppvärmning. Talk about that, Jay-Z var så jävla enorm igår, så jävla stort. Inte nog med att han körde New York och gjorde de så bra, han tog dessutom upp två personer på scenen, hur jävla coolt är det inte! Vilken jävla avslutning på en awesome vecka. Bilder kommer när jag har tid och ork. Jag måste verkligen sova snart, tidig körlektion i morgon och sen en cykeltur till Enviken och första dagen på jobbet, aktivt.


Just nu ligger jag på en madrass nere i syrummet i källarn och svettas. Lotus ligger och sover som en liten bebis, pluppen. Med huvudet på min madrass och kroppen på sin bädd dessutom. Hoffmaestro och smili jimi bobby boy strömmar ut ur högtalarna från spotify, underbart. Måste säga att den är 2733647 gånger bättre live, DÅ kan man kalla den bra.

Näe fyfan, klockan närmar sig elva nu och jag måste upp halv sex. av me löckeee. Kommer väl som vanligt somna på bussen när den är vid willys och vakna i panik vid kristinegymnasiet. Timing.


you are the best thing i never had.
/
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0