11 Juni

11 Juni och Fridas student stod på schemat denna dag. Jag, mamma och Sandra åkte bil till Rättvik först och tittade på när studenterna sprang ut, NPNV ÄR BÄST ! Träffade tre från min klass också, i miss min klass <3 Jag övningskörde upp till Rättvik förresten, weeeeheey va bra det gick :D Efter att vi varit i Rättvik åkte vi mot Gustafs, jag övningskörde dit med, det gick sjuuukt bra, go me!
Naturligtvis så lyckades jag grina tre gånger på studenten xD så jävla blödig.

Efter besöket i Gustafs åkte jag och mamma hem och vidare till studentkalas hos Sara, bra dag fast det spöregnade typ hela dagen!

Grattis mina underbara vänner som tog studenten i Rättvik, jag kommer sakna er <3

HUURRRAAAA!


Kommentarer
Postat av: frida

ååååh! nu börjar jag gråta igen.

du får skicka bilder till mig sen! :)

<3

2010-06-12 @ 22:42:35
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0