akta min sten, den är ovanlig

Idag började jag dagen med att försova mig. Vaknade precis när jag började på praktiken, bra jobb idaa. Tog tidigaste bussen in till stan och började jobba. Fixade legget och bankomatkortet på lunchen och fick sluta tidigare från praktiken. Hela Falun kryllar av studenter, lyckliga studenter. Jag vill också ta studenten, fyfan va roligt.

Nu ligger jag och tittar på mysteriet på Greveholm och väntar på finbesök, om inte klockan blir för mycket. Sandra och Benjamin skulle kanske ta vägarna förbi i bilen, trevligt!

Snart börjar sommarlovet och jag har inte riktigt fattat det än. Men det är sjukt efterlängtat, ungefär lika efterlängtat som mitt körkort, come ooon.

Kommentarer
Postat av: Hanna

rubriken = lätt bästa citatet från greveholm <3

2010-06-07 @ 21:42:18
URL: http://amedring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0