catch me if you can

Idag har jag förlöst en kalv, det var en upplevelse. Jag och Frida började dagen med lagård och avslutade dagen med lagård, riktigt roligt. Men jag är helt fullkomligt slut, kommer sova såå skönt i natt. Slocknar nog rätt snart. Lagård i morgon med, både morgon och kväll :D

På Måndag är det körlektion igen och Matildas födelsedag, 15 bast, fan va tiden går. Jag längtar efter pengar, har så mycket att betala, medlemsskap i superstars, P&L-bille och säsongskort i Leksand, hur ska jag ha råd med allt xD
Ida "Jag kommer aldrig hinna" Andersson var mitt namn. Nej nu ska jag nog lägga in en bild från Sälen, det var längesen, sen forsätta med att titta på lite tv innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0