:)

HAHA, det senaste inlägget <3
Man får sånna otroligt störda idéer i dimman, men det är väl roligt. Asrolig helg måste jag säga, speciellt på Mannes, fyfan :D
Fick några snygga bilder på rodden i Lördags som jag ska ta itu med när jag kommer hem. Sen drar jag till Bea en sväng, sjuukt längesen. Min lön är försenad så den ser jag inte röken av förrän nästa Måndag, vilket också betyder min första arbetsdag, hjälp.

Igår rodde jag för första gången i Skryt'n, det gick bra och var hur roligt som helst. Fan Sara, det här kör vi på! Träning på söndag igen, räkna med mig :) haha.

Kanonväder idag, jag blir så glad :D men de är ju bara för att mamma har semester. Oj jävlar, är klockan så mycket, nu lär jag kila till bussen. so long
/i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0