last week

Kvällen igår var den roligaste jag haft på länge! Frida tog en impulsresa till Falun och umgicks med mig, Maria och Sandra. Sen kom Bajen och David och gjorde oss sällskap på bussen till Linghed och åkte sen tillbaka till Falun xD Ebba Gold var bra. Jag, Frida och Sandra satt ner på stora torget och härjade medan Maria sprang runt oss i cirklar och letade efter oss xD sjukt jävla roligt.

I morgon börjar sista veckan på praktiken. Sen har jag sommarlov, väldigt ofattbart :O men de blir fan inte sommarlov för mig inte, måste verkligen plugga körkort, verkligen jättemycket! Uschfyfan nu blev jag jättenervös. Andas. Näe fyfan xD

Nu ska jag sova tror jag
Godnatt / i

(guuu va jag svär xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0