listor is fun!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Linghed, Dalarna, Sweden. Och Hyn såklart

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- Solar, badar och umgås med mina vänner som jag inte träffar annars. Äter isglass!

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Fläskfilé, kyckling eller haloumiost (då ville han ta min haloumiost!)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
-Jobba järnet, ta körkort, gå på Peace&Love för första gången i mitt liv, kryssa med LIF, bröllop, BLI BRUN, umgås så mycket som möjligt med mina vänner och försöka andas xD

5. Dina bästa sommarfärger?
- Mycket ljusa färger, vitt och beige bland annat

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Misömmar, jordgubbar med mjölk, nubbesallad och smågrodorna :) ahah

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Gå barfota när man hör göken, långbaden i ån med Jason, cykling, sommarknän, underbara somrar i hyn och sömnlösa timmar natten till den 13 juli.  

8. Havet, sjön eller poolen?
- Sjön, lätt! Helst en källsjö. Aldrig badat i havet :( Älskar att ligga i och plaska i timmar och det gör jag helst i ån nedan för mig med en bästa vän. Dock kan sjögräs gå och dö :)

9. Vad väljer du i glassbaren?
Det är olika.. men mest isglass.. eller näe det är nog lika. Men fyfan va gött med en piggelin. Näre gäller kulglass så är saltlakrits min favorit.

10. Vart går din drömsemester?
- No idea! Men är väldigt sugen på Scotland eller Australien. Eller the big apple, eller var som helst i USA för den delen. Det vore awesome att se en hockeymatch, eller ännu bättre, ett OS. Fast på sommaren stannar jag i Sverige, eller åtminstone Norden.


Kommentarer
Postat av: frida

fick nästan en hjärtattack när jag läste att du aldrig badat i havet.

2010-06-16 @ 23:54:50
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0