Midsummerweekend

Fredag
Frida tog en tripp till mig på torsdagkväll och körde vilse men hittade upp till Hyn till slut. På midsommarafton tog vi fyrhjulingen för att hämta björkris och blommor. Vi klädde vedvagnen med björkris och satte den efter fyrhjulingen. Jag och Frida gjorde ett tappert försök med att göra två kransar. Måste säga att jag lyckades rätt bra med min, för att vara första gången :) Sen drog vi med fyrhjulingen till färbon och dansade runt stången, åt tårta och gick tipspromenad. På vägen hem klarade vi oss precis från regnet, sen åt vi mat och sen gick vi och badade. Skitkallt. På eftermiddan åkte Frida hem och jag umgicks med mina föräldrar och laddade inför Lördagen.



Kulldräkt och converse is so Nelliestyle

Lördag
Jag, Mor, Far och Lotus åkte hem tidigt från Hyn och drog sedan till Höganäs på rodd. Frida kom med bussen och gjorde mig sällskap. Jag var nervös, som om det skulle vara nått nytt. Men både damerna och herrarna tog hem segern inklusive vandringspriset. Bra jobb! Efter rodden åkte vi hemmåt och åt mat innan vi drog till Robban och Elin + kalas på logen. Efter att Frida kutat och stulit rabarber och doppat i krusbärscider så hoppade vi på bussen till Mannes. Blev dock inte så mycket dans, mest flumm och störda idéer på puben ( som jag förövrigt inte kan stava till i dimman). Efter att ha härjat på Mannes i över två timmar så åkte vi hem med bussen. Asrolig kväll !

 

Söndag
Efter en deal i dimman med Sara så rodde jag för första gången i Skryt'n och det var så jävla roligt. Träning nästa vecka igen, kan knappt vänta!
/ ida

Kommentarer
Postat av: frida

haha, rabarber i krusbärscider <3

buben, eller hur vare? haha xD

2010-06-30 @ 14:10:01
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0