Oreo, kexet som förenar familjen <3

Hoffmaestro till p&l, är jag nå glad eller?
JA!

Nyss körlektion, det gick bra :) i morgon får jag äntligen sova sen blir det hyn med mamma och pappa och ett stycke stövare. Midsommardan blire rodd och roddarfest, awesome :) sen äre p&lvecka och härj, braaa. Stiko spelar på p&l café också. Peace and Love älskar mig.

Förresten, idag i detta underbar väder så saknar jag att stå i en ishall, en ishall med namnet Ejendals Arena och göra det jag älskar mest. Titta på hockey med mina bästa vänner. Jag tror närmare bestämt det blir en roadtripp till Leksand snart, skulle inte de sitta riktigt fint?

Just det ja! Thina fyller 20 idag, grattis som fan allra bästabästabästaBÄSTA Thina på din dag <3 När jag kommer hem ska jag lägga mig och steka fläsk, sen lägga in och redigera bilder från rodden igår, herrarna vann igen, congratz. Sen ska jag nog justera lite i mitt fotoalbum, det var längesen. Som vanligt kommer de typ aldrig bli som jag tänkt mig... vi får se hur dagen slutar.


Note to self :
Prata inte så jävla mycket när du har körlektion, du kan inte göra flera saker samtidigt, fast du är tjej.
/ andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0