Artic cat!

Jag vet inte hur länge pappa tjatat om att köpa en fyrhjuling, men nu har det i alla fall inträffat. En grön artic cat står nu i vårt "garage" :D. Jag och pappa lastade på den på släpvagnen och åkte upp till hyn för att provåka lite och jävlar va roligt det var. Pappa lyckades köra fast i snön vid ett tillfälle, men resten av tiden var hur rolig som helst och jag körde i alla fall inte fast ;) hahah.

Vädret ute är underbart och allt bara smälter, god bless solen! Och här sitter jag framför datorn i stället för att vara utomhus och steka, som Maria gör på sin altan, har nyss sett henne i sina stekbrillor i cam xD. Näe jag måste faktiskt hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka och jobba, kort med folk så dom ringde in mig, fan det suger så mycket att jobba där, men jag får ju pengar, och det behöver jag verkligen! Naturligtvis så missar jag matchen mellan SAIK-Bollnäs, men får kuta och titta på rasten. KOM IGEN SANDVIKEN!

Snart drar kvalet igång och kvalseriefebern med, inte okej. JAG HATAR KVAL. Nu måste jag verkligen duscha och göra mig klar, hejs!

 

 
hejhej, jag är alltid seriös på bilden D:

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill också ha :)

2010-03-14 @ 22:49:52
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0