bajsobjekt

Två dagar avklarade i djurshuset och hittills har två fåglar bajsat på mig, det tackar jag för. Jag måste vara nått slags bajsobjekt eller liknande.

Idag har vi ringmärkt nymfparakitungar och bestämt färg till det nya insektsrummet, det blev blått :) Jag har hittat mig en ny favorit, en söt liten dam som liknar trollkarlen i svärdet i stenen, ni vet Merlin, så jag har döpt henne till Merlin, så söt!

Merlin.jpg Merlin image by _Merlin_80
ser ni likheten?
näe okej, kanske inte xD Men så sjukt sööööööt. Jag vill ha henne
OCH mix hår är fränt!
märk väl toffsen i Merlins hår xD

alltså så söt!
HAHAHA, vilken liten tönt jag är
men åtminståne så inser jag de själv i alla fall xD
 I morgon bär det av till framtidsmuseét med NPD08 och sen djurhuset på eftermiddagen, kanske måla då, det visar sig :)
nu ska Mix ha datorn och jag ska försöka att plugga på frågor om kossor
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

oh nej inte kossfrågor!

ge mig dom nån dag så jag vet vad jag att har att göra? :)

TACK GUD MER SKOLARBETE ÄR PRECIS VAD JAG VILLE HA!

positiva tankaaaar! nej, det går inte.

2010-03-10 @ 21:07:47
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0