Blir nog aldrig för gammal

Efter att ha legat inne framför Greys anatomy tre kvällar i rad så kände jag, mix och ollas för att ut, ut och toka i snön, det som vi gör rätt bra, störda oss xD
Jag älskar att det varit typ plusgrader hela dagen och kanonfint väder, får sånna vårkäslor! Snart kan man börja använda converse utan att bli pissblöt om fötterna och sen kunna gå utan täckjacka, det är så underbart! Jag är så pepp på att köpa fina vårskor, speciellt converse, måste nog googla lite :)
Mickis kamera är rolig att använda och jag älskar att ta bilder :D


i dalarna fokuserar vi på milko ;)



och tillslut en bild  från djurhuset igår. SÖT!
/ i


Kommentarer
Postat av: frida

bildtexten till milko-bilden <3 D:

2010-03-10 @ 21:08:48
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0