Leksand-Växjö

Gårdagen kan sammanfattas med tre ord.
SÅ JÄVLA UNDERBART!

4-1
Pelle P x 2
Tomas Kollar
Tony Virta
Say no more

Flaggor och tifo, Stikomusik live, seger och en tisdag kan inte tillbringas på bättre sätt. Det var verkligen vad jag behövde, leksandseger i kvalserien.

Pelle visade vägen, Martin Karlsson är en krigare <3, Jocke är bäst och jag verkligen älskar det här. Södertälje borta i morgon, redan nervös. Men i stället så peppar jag med det här.

Stiko kom in på isen, sjöng den bästa låt jag vet och sen kom kvalserieintrot. Det är sånt här som får min hud att knottra sig, det här det här som kan få mig att börja gråta, det är det här som för att jag nästan blir helt kissnödig för jag blir så till mig, det här sånt här jag älskar. Jag har försökt att förklara så många gånger, men det går verkligen inte. Det måste upplevas.
Ser ni t-shirten i början. MÅSTE HAAAA!!!!!!!

Jag älskar hockey, jag hatar kvalserien. Jag älskar mitt hockeyliv, det går inte att beskriva hur mycket jag älskar det. Men ibland, ibland bara hatar jag att jag är intresserad utav sport xD
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

underbart!

stiko är så jävla bäst <3

2010-03-25 @ 00:06:41
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0