Music is my drug

Vilket väder! Helt underbart att vakna till strålande sol och ljudet av fågelkvitter. Dock inte lika roligt att ha ont i ryggen, men jag ska inte klaga, eftersom det lätt kan förstöra stämningen ;) hahaha xD

Jag och mamma klippte klorna på undulaterna idag, det var ju ett tag sen sist... så mycket mer har inte min dag bestått utav, vilket känns rätt skönt. En dag som består utav i princip ingenting. Jag borde egentligen börja skriva på uppsatsen om kattens liv, men jag känner att det får vänta tills i morgon, för nu har jag ingen ork. I stället ska jag tränga ner mig i soffan och titta på sport med min familj.
Dagens spotifytips :
Phil Collins – In The Air Tonight
*klick*


Igår när jag kom hem väntade det här på mitt rum, perfekt!

Music is my drug !

VÄDRET <3

/ i

Kommentarer
Postat av: frida

strumpan <3 :D

ehm, uppslaget med norén och rask :F

2010-03-20 @ 18:23:17
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0