Positiv var ordet

precis de ordet jag letade efter. Positiv är verkligen de ordet som beskriver mig MINST just nu, så jävla neggo xD
jag är så neggneggneggneganegativ, neggneggnegativ! Hjalle och Heavy har rätt i det saken.

Körskolan idag, anmälde mig och fick en körlektion i morgon förmiddag 10.45. GAAAH, så nervös. Ett under att Maria, Emo och Frida inte lackat ur på mig idag, så mycket som jag klagat och varit negativ och nervös. Idag är dagen för N - ord. NEGATIV OCH NERVÖS. Jag köpte i alla fall en tröja och 4 par ursnygga trosor på stan, det gillar jag!

Idag när jag var till körskolan och anmälde mig fick jag läsböcker och skrivböcker att plugga på, hej och hå vad det ska pluggas. Började lite idag, och jag måste erkänna, det är inte så svårt, eller ja, inte vägmärkerna i alla fall... åtminståne inte alla.


Jag måste fan be om ursäkt för att jag är så negativ.

Förlåt.

Så, nu var det gjort. Nu ska jag försöka tänka positivt och att i morgon kommer bli roligt. Bara de inte snöar :)
På onsdag är det hockey igen, sen bär det av till sthlm med Positiva klubbens ordförande och på fredag eller lördag kommer thina högst troligt hit. Thina du är bäst i hela världen <3
/ i

Kommentarer
Postat av: frida

omg du fick också #17 på din bok.

faaail!

men

LIVET ÄR UNDERBART ÄNDÅ!

2010-03-01 @ 23:57:09
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0