sjutton

Dagen igår gick ut på att sörja min ipod :( vi hade tio sekunders tystnad vid middan, det kändes bra. Men pappa tyckte synd om mig och köpte en ny, hallå bortskämd. Men tack pappa, du är bäst <3
Dagen idag har bestått utav mest flum, fick mvg på min första svenska b uppgift, den som jag klagade över i varje inlägg, så jag förstår inte vad jag har att klaga över. heja mig!

Jag och Mix fick sluta tidigare från svenskan och gick i stället till djurhuset och fotade lite och påbörjade Mix terapi för syrsorna, det gick rätt bra :)


ormis! det ser ut som jag har skum på näsan eller nått, men de är solljus = våren <3


 jag vill ha en majsorm
/ ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0