Vad är Gnaget?

Hjärtat klappar, du hör pulsen i öronen, det kryper i benen och du kan varken stå eller sitta stilla, du biter på naglarna, du biter dig i läppen, du vågar inte titta..

Nervositet är ett jävla helvete. Men det är så skönt när det går som man vill.

Leksand-AIK
2-1
Pelle P och Jesper Ollas.

Fyfan vilken match! Jag vågade inte titta sista minuten för jag var så nervös. Men dom vann och dom gjorde de snyggt. Jesper Ollas, vilken krigare med vilja. Jag finner fan inte fler ord för det här. Rögle hemma på måndag, taggataggatagga.

Den som beskriver den här kvällen bäst, det är nog OEL.

Nu är det mörkt i mitt hus, Earth hour you know ;)
Jag älskar Leksand
<3
/ i


Kommentarer
Postat av: frida

UNDERBART!

2010-03-27 @ 21:09:16
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: thina

förjävla gött



sötoliv:)

2010-03-28 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0