Vecka nio

Då var sportlovet över och jag har en hel vecka med djushuslektioner framför mig. Dagen idag bestod i prinip utav att städa marsvinsburar med Mix, men det var roligt. Det blir det man gör det till, och med Mix, så kan de inte bli annat än roligt :)

Tänkte jag skulle sammanfatta mitt sportlov lite.

Måndag, Tisdag och Onsdagmorgon tillbringade jag på körskolan, körde två körlektioner och fjollade runt på Nordstan innan jag for till Frida, hon hämtade mig på station i Möjligheternas med bilen. Första gången jag åkte med Frida och jag måste säga att jag inte var ett dugg rädd. Och det äger att kunna välja bra musik som man verkligen kan lyssna på, i stället för P4, som när man åker med mamma. Kom hem till Frida, lagade mat och åkte sen till Falun för att skjutsa Emil på match och sen direkt till Leksand och hockey. Jag, Frida och Sandra tröttnade på att stå i klacken för stunden och gick och satte oss på sittplats, vilket var mycket trevligt. Vi planerade båten och längtade till den tjugosjätte augusti tvåtusentio som fan!

dalablåååå

På Torsdagmorgon åkte jag och Frida och hennes föräldrar till huvudstaden och kutade runt där heeeela dagen, efter några timmar tröttnade vi och gnällde för det mesta över att vi hade ont i benen, mental ålder = 12. Jag köpte mig två par jeansleggings som är SÅ snygga, Frida fick gratis godis på pressbyrån, tappade bort sin påse och hittade den igen, efter att vi kutat till Kappahl och tillbaka, helt i onödan. Åkte 8 från sthlm, lekte band och artist leken från uppsala och enda hem. Ni vet, om jag t ex säger Anna Ternheim, så ska nästa person säga någonting på m osv.  Kom till möjligheternas runt tio, vrålade och sjöng Pistvakt låtar hela vägen hem till Gustafs.

lite halvcp inne på toaletten vid hötörgä.

Fredagen åkte jag hem från Frida, tvättade och packade om min väska. Var på bandy och var cp med Kung G, sen gick vi hem och tittade på UP, den är bäst. Sov jätteskönt i mammas säng och tog sällskap med Sandra till Borlänge på Lördagen och åkte runt med Frida i Borlänge, handlade på ica maxi, god bless it. Sen hämtade vi upp Thina, åkte hem och gjorde mat, var störda och hade de underbart roligt :D Söndag, sov alldeles för länge, sen åkte vi på hockey, störde oss på människor vi egentligen inte borde störa oss på, fick min tröja signad av #11 och fick skjuts till Rättvik. ETT MYCKET BRA LOV.

ni är så jävla bäst <3
/ i


Kommentarer
Postat av: frida

onsdag torsdag lördag söndag <3

vi är så jävla bäst! älskar oss <3

2010-03-08 @ 20:20:22
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-03-08 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0