9 maj


Idag är det 9 maj och tre stycken jag känner fyller år idag, trevligt och Grattis till dessa själar! Jag märkte idag att det faktiskt är vår nu, på riktigt. Knoppar på träden och det växer 4 tappra maskrosor intill vårat hus. Och sen massa blåa, små blommor, sånna här... SKILLA! så heter dom :) ( VIKTIGT) Förutom att sitta och studera våren så håller jag på att gå in mina nya byxor lite, dom är sköna som fan och sitter asbra, AWESOME! Annars har jag rätt mycket jättetråkigt och saknar rättvik, stället där det händer lite saker. Inte har jag varit på marknan heller och det suger ju som fan. Jag menar 17 par strumpor för en hundring, rena rama kapet och jag går miste om det:(. Jag har i alla fall gjort en vettig sak idag, eller två kanske. Sorterat papper och satt in allt skolarbete i pärmar och sen renskrivit manus till projektarbetet, som jag verkligen inte ser fram emot, det känns bara jobbigt. Åh, jag kanske ska plugga lite körkortsteori i stället för att sitta här, bra idé Ida Andersson, Tack mitt alter ego :D.

Tack Frida för headern, den är fin!
/ i

Kommentarer
Postat av: kingennnnn

du behöver inte fler strumpor!!!!! :)

2010-05-09 @ 19:29:55
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0