Allt på en gång och så faller du

Graaaooowr va trött jag är, helt jävla seg som ett tuggummi. Appropå tuggummi så somnade jag i soffan och vaknade av att Carolina Gynning väsnades på tvn. Då hade jag somnat i soffan med tuggummit i munnen, så jävla äckligt xD

Har ni sett den nya reklamen för bonaqua reklamen när hon stoppar hissdörren med flaskan och han som ska in i hissen blir helt nersprutad av vatten? Jag älskar låten!

Övningskört lite idag med mamma, det gick bra, börja bli säkrare nu och måste säga att jag nästan är Queen of the road ! med lite finslipning så har jag nog körkortet i min hand snart ! :) Förresten så börjar jag bli väldigt lack på min dator, jävla laggskitäckel. undrar hur mycket virus jag har egentligen.

/ IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0