i call you when i need you, my heart's on fire

SIMPLY THE BEST!

Hej. Jag sitter ute på altanen, klockan är 8 och det är varmt ute. Så skönt :) dock ångrar jag lite nu att jag badade i Lördags, jag har ont i halsen :( får fan inte blir sjuk nu när jag har APU. kämpa Ida! Idag har jag inte gjort så mycket, mest tittat på och så, men det är intressant som fan. Kanske blir mer jour i morgon.

Jag har i alla fall kört fyrhjuling med mamma idag, brumbrumm, queen of the åker. Annars har jag mest suttit vid datorn och tagit igen mig, det som jag gör mest och bäst. haha :) längtar som fan till helgen, kvalitetstid med Louise och sen konfa i Enviken, trevligt :)
Förresten så kom mamma och intervjuade mig med en skurmopp som microfon.. inte konstigt att jag är störd xD

Förresten så måste jag lägga ut en bild från hockeysäsongen som jag älskar, så det tänker jag göra... NU.

Jag saknar dig Thina <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också bli intervjuad med en golvmopp :(

fan vilken fin bild!!



saknar dig också ida <3

2010-05-19 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0