Jag är en vampyr


Woho, jag är en vampyr!
Idag kom mitt paket som jag beställt från Merschworld, innehållande bland annat en Stiko Per Larsson tröja och sen en Markus Krunegård tröja, tackarrrr. Jag och mamma åkte till ica och tog ut paketet, jag övningskörde, jag är king! Har även fått mitt arbetsshema för sommaren och det ser bra ut, ledig på både Sandras, Thinas och min födelsedag, awesome! Sen väldigt mycket kvällspass och sånt gillas.

Idag på praktiken fick jag först mjölka sen fika, sen sätta stängsel i 2 timmar, MUSKLERRRR, äta lunch och sen pussas med kossor, mysigt. Är totalt fysiskt utmattad och sitter nu bara på altanen och tar mig samman :) Jag saknar Rättvik som faaan. Frida Arvidsson, jag saknar dig jättemycket :( Inte sååå långt till vecka 21 i alla fall.. hold on!
 
Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice tröja!

saknarej mä!

vad händer vecka 21!?!?!?

nu måste jag fortsätta kemiplugget.

hejdå :)

2010-05-05 @ 18:49:07
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0