me and my guitar, and my ramblin' band.

I natt har jag vilat ut mig ordentligt, sovit 13 timmar. Så jävla skönt, är helt fysiskt utmattad av att vara bonnunge! I morse någon gång vaknade jag av att regnet smattrade på rutan, när jag somnade om drömde jag en konstig och läskig dröm som innehöll hockeyspelare, bränder, kohuvuden, tvefotade sköldpaddor och en massa klasskamrater och annat löst folk. Det låter inte speciellt läskigt, men de var det.
 
Dagen idag kommer nog bestå utav lite pyssel med bilder och kanske skriva lite på datorn, en rätt lugn dag.

I morgon är sista dagen i lagården och det efterlängtade kosläppet! Det skulle regna då med.. men de visar sig hure blir. På fredag åker jag till Frida och har roligt, äntligen! På Lördag lovade yr.no fint väder, så det kanske blir ett dopp på älven och sen en massa studsmatta! Sen spelar ju Brage med! Vi får se hur det blir.



Ambitions are allready starting to fade.


Kommentarer
Postat av: mickis

sv: de gör den ju inte D: fast kan kanske hålla med lite, kanske blir lite mycket när dom gör många fort. på filmer..



HAHA btw så dog jag när jag läste "kohuvuden"

2010-05-13 @ 17:45:15
URL: http://majjkiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0