off for work..

Bloggar en snabbis innan jag drar i väg till jobbet och jobbar i några timmar. Sen sticker jag till Mills och härjar, awesome. Har haft hur roligt som helst i Rättvik den här veckan, Mix är störd xD Nu är det bara två veckor kvar till sommarlovet, två lååånga veckor med praktik på djurmagazinet i Falun och sen förhoppningsvis en massa teoripluggande. Jobba pååå.
 

 

 

Jag och Kajsa badade fötterna så hon blev ännu mer förkyld, Jag och Mix döpte marsvinsungarna, tvättade akvarium och grus och Sally älskar mig!

Fuck, jag vill inte att det här skolåret ska ta slut.


Kommentarer
Postat av: mickis

veckan har varit awesome, du är så jävla bra ida! :D<3. btw så gillar jag mitt peace tecken på akvariebilden, lillfingret framme och allt!

2010-05-29 @ 19:11:27
URL: http://majjkiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0