Onsdag

Jag börjar bli lite rädd, vart jag än vänder mig så är det Morasaker. Det skrämmer mig som fan, jag vill till Leksand på hockey nu, hur ska jag klara mig enda fram till Augusti utan blåvit hockey ?

Hermansson skrev i alla fall på nytt kontrakt idag och det känns riktigt gött, bra jobb Hempaa.

Idag har jag och Mix visat djurhuset för småbarn från dagis, dom var söta och inte rädda för någonting. Tänk om en annan kunde vara så. Vår goshane, majsormen, piper när han andas = lunginflammation eller liknande, stackarn :(. Tomorrow means Torsdag och näst sista dagen på praktiken i djurhuset, sen är det djurmagazinet och jag vill ej! Sen är skolan slut och det är sommarlov. Jag kan fortfarande inte förstå hur tiden kan gå så fort. Men, den går ju fort när man har roligt, och roligt är bara förnamnet för vad vi har i Rättvik.

Jag har funderat rätt mycket och nästan bestämt mig för att skaffa fler djur, jag vill ha finkarrrrr! Eller en majsorm, dom är såå fina! Men, ett hinder stoppar mig, det hindret är ungefär 1,65 cm högt, har brunt hår och blåa ögon, lyssnar till namnet Britta. Just det, min mamma. Finkarna går nog att övertala henne om, men en orm kan jag ännu bara drömma om att få ha i huset.

  

Näe, nu ger jag upp datorn och sätter mig och tittar på ett spännande avsnitt av greys eller förresten, ska ringa Maria en sväng och berätta nått amazing ;) HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0