c'mon out and dance, if you get a chans

Min lediga tisdag har jag tillbringat på badhuset med Maddovich! Helt mör, så jävla härligt att ta ut sig och kämpa som fan i bassängen :D

Det snöar överallt i hela sverige, men i rättvik, där blåser det och är bara kallt och jävligt. Har fan kutat fram och tillbaka mellan sängen och fönstret för att se om de snöar. Tycks se att det är något vitt på marken.. det är säkert damm. Rättvik är fan en jävla grön fläck på kartan just nu. GE MIG SNÖ!
I morgon är det hockey igen, Leksand-Bofors. Jag ska åka tåg för typ första gången på aslänge, kommer frysa ihjäl, det är så värt det.

Nu SKA jag skriva på min novell, punkt slut. Inga undanflykter eller så, nu SKA jag skriva.

Жаль, что я знал, да вы думаете
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0