Drag me to helllll

IDIOTDATAÄCKELJÄVELSHELVETEDRAÅTHELVETEOCHLÅTMIGALDRIGSEDIGIGEN!!!!
Typ så känner jag nu. Kanske dags för en ny dator snart..

Just nu sitter jag i min säng, är bajsnödig och törstig och måste egentligen gå och göra frukost tills i morgon. Jag och Ollas ska på sacomässa till sthlm. Klockan står på 04.45, peppppp! Ida, Bizze och Emma är här, de sitter och tittar på Band Camp och nästan kräks xD jag sitter mest här och är förbannad. Måste sluta vara det. Snart ska vi kila över till Johanna och titta på Bonde söker fru. KANON!
Snart hockey, LÄNGTAR SOM FAN!
Har lite hemlängtan också, hem till Linghed, mamma, pappa och Lotus. Det är väl okej fast man är 18 år fyllda?
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0