Högläsning

@ Fridas place atm! Anton sitter och har högläsning för Madde i Fridas otroligt fula fotölj, Kajsa duschar, Frida springer runt i sina nya skyhöga skor och provar sin nya mascara och jag sitter här och skriver ett snabbt och kort litet fint inlägg och så rå!

Fridas skola är rätt fin och hon har snygga killar i sin klass, det märkte jag idag när jag var med på hennes lektion, mycket trevligt! Efter lektionen drog vi till Ikea och tog Kajsa med oss medan Anton pluggade matte eller nått, någon för avancerat för att jag ska fatta det i alla fall. En snabbis in på skopunkten slutade med ett par skor jag inte ens vet om jag passar i, men det blir nog dom i kväll i alla fall. NU är jag ashungrig, tacos snart. KUUNG!
/ ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0