Hundvakt


Jag är hundvakt åt en just nu väldigt gnällig hund. Matte Ida Olsson anländer snart, då ska vi tvätta kläder :). I morse vaknade jag först av en jävla traktor, tack för det, sen när klockan ringde så upptäckte jag att jag inte hade någon tröja på mig. Somnade med tröja, vaknade utan. Vafan har jag gjort i natt? Drömde iofs att jag spelade hockey, kanske tog av mig tröjan för att kunna sätta på mig all utrustning. Näe, blir sjukt trött på mig själv. I morgon ska vi göra en allmänundersökning på djur och titta på våra bakterieprover! Vill inte ens veta vilka bakterier som växer vid mina örhängen, haha. På fredag är det hockey, äntligen hockey! Mickis följer med dit också :) vi ska ju jobba i helgen :) NICEE! Har just nu ångest över va jag ska köpa till mamma, pappa, Louise och Frida i julklapp.. måste komma påre snart. OJ nu kom Ida :) MÅSTE DRAAAA ! Västerås-Leksand ikväll, kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tihi så gulliga du och Bizze är together då :) <3

2010-11-16 @ 20:14:35
Postat av: KINGEN

tror du drömde om Janne eller simon :)



Janne-Simons xD

2010-11-18 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0