It's a quarter to to three

shit pommes vilken helggg! Danced my ass and feet off, its oookeeyy! Näe men, shit så jävla trött, slut och aggresiv. Näe okej, ganska harmlös förresten, men trött och slut är jag. Sitter på lektion och försöker få mina idéer att rinna ner i fingrarna så jag kan fortsätta på min novell, men huvudet och kroppen vill tillbaka till sängen. Efter skolan åker jag och saaben till Falun för att möta mamma, ska bli trevligt. Sen börjar mitt bussliv på riktigt. Har blivit så jävla lat nu när jag har bilen, men slut med det. På onsdag blir det tåg till Leksand, fuckin' cold! Leksand-Bofors på onsdag. 2 stycken Mark(c)us värda att lägga märke till i Bofors, så se om de blivit nå bättre än förra året.

Åt nyss frukost, lunch om 55 minuter. Hoppas fan att det är nå gott! och inte typ.. torparjärpar, det skulle så förstöra dagen. Well, första dagen i skolan efter lovet och den slutar med djursjukvård i 3 timmar, inget ovanligt för att vara en måndag, men sjuhelvete segt.

Anyhow, måste försöka fortsätta på min novell nu, går skit. Nu fick jag ont i magen. Cardia, fundus och pylorus. Miljöskadad.com
/ ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihih längtar till onsdag!

okej skoja. eller nej det gjorde jag inte.

men jag kommer typ assent.

matchen kommer redan ha börjat.

men det är ok. as long as jag får se markussssss!

hehehe. nej nu skojade jag verkligen.

hejdå :)

2010-11-08 @ 13:40:17
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0