like shootingstars

Idag har jag promenerat, tvättat, jobbat och tänkt, tänkt väldigt mycket. Alldeles föör mycket tänkande. Om jag bara kunde stänga av hjärnan en stund och sluta med att tänka, i alla fall onödigt tänkande. "Du har tänkt tillräckligt, tänk inte mer" Markus har så rätt med de orden. Fanfanfanfan, de skulle vart du! Okej, nog med Thåström for now. Det är varmt under mitt täckte, så där varmt så kroppen börjar att rysa för att försöka framkalla lite kyla. Funkar inte ett dugg.
Det är första November idag, och marken är grön i lilla Linghed. Skitgrön. Just nu önskar jag att jag bodde mer norrut, så jag skulle behöva långkalsonger varje dag, täckbyxor och powerboots för att klara sig en hel bandymatch på plan. Längtar som fan tills den tiden kommer hit.

Det är mycket jag vill ha och vill kunna göra. I could really use a wish right now

Kommentarer
Postat av: frida

46 46 46 46 46 46

hoppas vi ser honom på onsdag :)

2010-11-02 @ 11:27:55
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha precis. Ja mycket beror nog på vars man bor ;)



Jomen samma här, JVM blir ju som en del av nyårsafton!

Okej, ja jag förstår det, Oliver är riktigt, riktigt bra.

Ser fram emot JVM, synd bara att några av våra junisar int längre räknas som det (haha, 90:or), men vi har 4 juniorer med nu i uttagningen:)

2010-11-02 @ 17:45:18
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0