Söndag

Nu har jag pimpat min stuga med tavlor, dukar och ljuslyktor ! Första advent idag ju, så jag tänder lite ljus jag :) sitter i soffan och äter mat framför sporten på tv, måste säga att jag är rätt sliten. Men de är det värt! Uppsala i fredags och Rättvik igår, awesome! Bilder kommer nästa helg, när jag är hos Frida vid hennes dator som har alla bilder, hah.

Shit va jag måste plugga, skriva labbrapport och grejer. Men jag tror jag ska göra det i morgon istället. Näe, måste sluta skjuta upp grejer och så, det slutar inte bra. Men idag är nog den segaste dagen på länge.

MEN
Jag älskar min klass och mina vänner och att vi alltid alltid ALLTID har roligt!
/ ida


för dig som inte orkar vänta på bilder från helgen
gå in här.
puss och sån!

то, что вы идиот, я упал так легко

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0