'cause i'm dressed for (winter) sucsess!

Dagen har gått fort. Kutade runt och tog lite bilder idag mitt på dan, har fortfarande inte fått tillbaka känslan!  Jag och bror tog kian till Falun för att prova ut nya glasögon till honom. Älskar att vi har exakt samma humor och höll på att skratta ihjäl oss där inne, undrar va folk tänkte, haha. Är ett stort fan av Harry Potter atm, haha! Bakade scones för en stund sen och spillde deg på min tröja jag hade tänkt att ha i morgon. Bra ida! Imorgon blir det en tur till Falun med Jenga, en lunch på kina sitter verkligen inte fel :) 2 november idag, och fortfarnde bara regn. sucks big time! Åh, förresten, ska önska mig lite tid i julklapp. Har alldeles för lite av det. Örebro och Uppsala misses me, i miss them!



min dator har fått en dongel, internet är inte ett dugg snabbare.

Kommentarer
Postat av: Mickis

du är så söt unge! :D

2010-11-02 @ 23:12:22
URL: http://majjkiiz.blogg.se/
Postat av: matilda

Skön mössa!



sv. Nej jag tycker faktiskt inte att dom dömer för hårt på när det rycks ihop och dom börjar slåss på isen, jag är nöjd som det är. Men däremot är straffen alldeles för snälla när det handlar om knätacklingar osv, det är så mycket farligare och hela karriären står på spel! Usch.. Det kan ibland göra mig förbannad, när vissa spelare aldrig verkar fatta det där.

2010-11-03 @ 23:22:14
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0