Вам хорошо выглядеть, я ни единого шанса. Я ненавижу его



ehm ja. inte normal, någonstans. that's me! sen har jag pingviner på mina strumpor också :) mitt hår är ett verkligt kaos och skatbo, måste göra någoting åt det snart. Förresten, det snöar! wooho, finally liksom. Rättvik är nu vitt på kartan, inte grönt! I morgon ska vi labba på mikrobiologin, sätta bakterieprover. Måste säga att labbar och sånt inte är min grej, labbrapporter är så jävla jobbiga. Det är sånt jag får huvudvärk och sömnlösa nätter av. GNÄÄÄLLL! Nyss var livet bra, nu blev det jobbigt. Jobbigt på så många olika sätt. Känns liksom som om jag aldrig kan slappna av ordentligt. helvetesjävlar. Sen måste jag verkligen sluta att tänka så jävla mycket!! och till sist så är de här med känslor rätt så jobbigt. Ryska <3
Längtar tills i morgon och en kväll i Tegera. Nu = sömn!

Kommentarer
Postat av: Mickis

åh jag borde sova hos dig snart! :D

2010-11-09 @ 23:21:18
URL: http://majjkiiz.blogg.se/
Postat av: Kaka

Mikrobiologi är förjävligt..

xD

2010-11-10 @ 23:23:44
URL: http://ms-cookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0