En klassiker

I morse fick jag en chock när jag tittade ut genom fönstret. SNÖ, ÖVERALLT ! Sjukt underbart. Tänkte att den förmodligen skulle smälta bort under dagen. Men den ligger kvar än och hela Rättvik ligger under ett istäcke. Tror att det är ganska positivt. Himlen har i alla fall varit underbart blå och vädret har varit fint hela dagen, men som sagt så har snön legat kvar. SÅ JÄVLA BRA ! ( har jag ingenting annat att prata om än vädret? xD)
Tur att pappa satte på vinterdäcken i söndags ( AAHHAHA jag sitter och tittar på Halv 8 hos mig, så pratade dom om lamm, så jag skrev lammet istället för söndags, TRÖTT !)

Efter skolan borstade jag av saaben och tog mig en tur ner till badhuset. Pressade mig och simmade konstant i en timme, hann med att simma 64 längder på en timme. Känns så jävla bra att arbeta med kroppen efter att ha arbetat med huvudet i 5 timmar.
Snart kommer Lillan hit och tittar på Bonde söker Fru med mig, bra där :)

Kommentarer
Postat av: frida

alltså iddijått xD halv åtta hos mig <3 :)

2010-10-21 @ 12:03:27
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0