GB 8 atm :)

Sitter hos Lillan och ser på Robinson, det är helt värdelöst. Det börjar ju verkligen gå utför när de visar sånna program på en vardag.

Julshowsmöte idag, spånat hur mycket som helst och är verkligen jättepepp på det nu ! Bara det är folk som vill vara med så :) Jag menar sista året vafan! Efter mötet drog jag ner å simmade, MÖR !

Hockey igår, Leksand-Troja. 5e matchen i rad nu vi förlorat poäng, inte okej ! Vinst i går med 3-2 e. str. Mindre returer, mer direkt på mål! jag säger bara, Jesper Ollas kan man ALLTID lita på. Martin Karlsson = krigare. Jens Bergenström, vilken lirare.
Eric Hanses is king. Mer om matchen här! En tur hem i saaben, prat med Erika, en bra film och sen en massa sömn, eller ja. Störd av 3467433 sms på raken halv två, klart jag vaknar ! idiot xD

I morgon får jag höstlov, aldrig längtat så mycket, ÄNTLIGEN! Får även finbesök av efterlängtade människor <3
/ Ida

Kommentarer
Postat av: frida

du <3 mina nattsms! D:

2010-10-30 @ 00:19:09
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0