Guess what, i'm not a robot.

Jag har varit otroligt seg idag, var till och med så seg att jag tog bilen till skolan. det är typ 500 meter. så jävla trött i morse att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tur för Isabelle och Erika, eftersom de också fick åka med. Kom igång lite på litterär gestaltning eftersom jag tycker det är så roligt !

Efter en störd lunch med NPD08 satte vi oss ner på tunet och väntade på klassråd. Med en tom snusdosa spelade vi fotboll, det var längsen jag skrattade så mycket. Tack bästa tjejer ! <3

En tung, varm och lång djursjukvårdlektion väntade sedan. Men med NPD08 kan det inte bli särskilt tråkigt. Dessutom så fick jag VG på anatomiprovet, bara 6,5 poäng från MVG. Vilket är otroligt viktigt och duktigt för att vara mig. Är stolt :D
Idag när vi pratade spermier ( vi jobbar med området könsorgan på djursjukvården, vi pratar inte så mycket om spermier annars xD) så kom vi fram till att de inte tål för varmt, bland annat därför pungen sitter utanför kroppen. Men om man har en infektion så har man oftast feber och då blir kvallan på spermierna sämre. Så också när man badar bastu, så därför kom Ida Olsson, the one and only med ett råd.
"Para er inte med finnar ! "

Otroligt låg nivå på humorn, men efter 5 timmars sömn, så är det jävligt roligt.

Just nu sitter jag hemma i Linghed och har en smula panik över bakterieprovet på onsdag. I morgon måste jag skriva ut papperet och plugga som fan ! I morgon ska jag nog fota med Norrland också, då har jag en ledig dag.
Det snurrar i min skalle
pang
bom
godnatt !


Kommentarer
Postat av: Ida

hihi :) <3

2010-10-05 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0