Hakuna Matata


Ge mig det här !
Linghood @ the moment. Jag sitter i någon konstig ställning i min säng, slötittar på Lejonkungen (simbas pappa dog just, SORLIGT!!!!) och pratar med Frida i telefon. Mycket intressant telefonsamtal. Varsin sång i varje ände, fint. Jag orkade inte vara kvar i Rättvik i natt, så jag tog saaben över skogen och hem, hem till käraste Linghed. Umgåtts med bästa Gustavs och min mamma <3 Jag åker nog upp till Rättvik i morgonbitti eftersom jag har bildlektion från klockan 12, men vi får se om jag åker upp, känns onödigt. Men.. Rättvik är Rättvik och en bildlektion med NPD08isar is king. Nu ska jag somna till Lejonkungen och tiimon och pumba, mycket nostalgiskt. Det är förresten så jävla orättvist att det finns så snygga människor du aldrig kan ens komma i närheten av, även fast de kretsar ett stenkast ifrån dig. Sånt du liksom bara kan drömma om, det suger, ASMYCKET / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0