I'm sorry, i can't afford a ferrari !

Jag har nu dansat runt i stugan i en kvart och haft Fuck You med Cee Lo Green på repete. Tur att ingen såg mig och fick reda på vilken idiot jag är, hah.

Efter en störd middag med Isabelle cyklade vi hem, blev nästan mosade och studsade in till Lillan för att berätta om våra idéer till julshowen. När jag slängde mig i soffan i stuga 4 och la mig i fosterställning för att få plats slumrade jag direkt. Gav upp fosterställningen och la mig platt på mage i sängen i stället. Vaknade först av att pappa ringde, eller jag vaknade mitt i samtalet, haha. Somnade om och drömde att någon listat ut koden till mitt bankkort. (Eller först drömde jag att Sandra hatade mig och hade en hårig boaorm, hahahah) Sen skulle jag ringa och spärra mitt kort, då hade jag fel nummer och kom till någon slags dejtlinje, typ som heta linjen. Då vaknade jag i panik och började nästan gråta och tänkte ringa till pappa och säga att han måste ge mig det rätta numret, men då fattade jag att det var en dröm, haha. Mina drömmar <3

Efter två timmars sömn satte jag igång att plugga djursjukvård fram till klockan 9. Eller jag var tvungen att eliminera vissa störande objekt, så som diskberget och matresterna i slasken. Nu tror jag att jag nästan kan det jag ska kunna om matsmältningen. Woho ! Tillslut tröttnade jag och tog bilder i stället, gick lite överstyr. BAJS ! / i



Kommentarer
Postat av: frida

du är inte normal nånstans :)

2010-10-18 @ 22:44:50
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha sista bilden <3

2010-10-19 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0