Inga ursäkter, även om de skulle behövas :)

Jag drog fram en gammal kartong ut garderoben för att leta fram en gammal disneyklassiker på vhs, ett hjälpmedel till sömn. Istället hittade jag en massa cd och dvdskivor med gammal musik OCH gamla bilder på. En skiva var döpt till "Idas Bilder Sommaren 2003". Jag kutade till datorn och satte in skivan, anade nästan vilka bilder som fanns på skivan. Jag hade rätt också. Bilder från bandyläger, hyn, kräftfiske och födelsedagar. Det är så roligt att hitta sånt här, speciellt att se hur folk har förändrats. Och under den tiden.. då kan man inte skämmas över hur man såg ut, för då visste man inte bättre.. inte jag i alla fall, haha. Jag gissar att ni vill se några smakprov, så här kommere!

Bror och symjet !

monopolspel i hyn ( har sjukt roliga minnen från den spelomgången xD sjukt internt, eller hur bror? ) ÅH min mobil <3 Nokia 3410, never let me down !

Uppställning för lagfoto på Lingvägen, vi börjar med porträtten.

En gammal hund, en halv far i en gammal soffa i vårt gamla tvrum med gammal tvdosa på tvbordet vi fortfarande har :)


Kalle, Robert, Marcus och Marcus på bandyläger i Grängesberg, någonstans mellan november 2003- januari 2004 :)

otroligt hipp outfit måste jag säga, gillar färgen, sömmarna, glasögonen, hårfärgen och pluffkinderna! AHAHAHAHAH är allt jag har att säga xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha omg jag dööööör!!!! sista bilden xD

tur för dig att jag inte visste förrän nu (näre redan är för sent) hur du såg ut en gång i tiden, då hade jag aldrig blivit kompis med dig :)

(samma sak gäller för dig med mig, så det är ok.)

2010-10-22 @ 22:45:13
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha. Vad söt du var ida! :D

2010-10-28 @ 10:41:56
URL: http://elinkohlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0