on the run

Hemma i Linghed nu. När jag kom hem var Lotus extra söt och på lekhumör, härligt!  Min dator är kvar i Rättvik, så jag har snott pappas lite i smyg ! Sitter här och dinglar med benen och tittar på Hell's Kitchen. Dagen har bestått utav en bildlektion, jag har ritat kossor som pussas, gulligt :) Måste snart dra mig mot Svärdsjö och hämta kusin Elsa i stallet och sen mot Klockarnäs och sova där i natt !

Leksand-Malmö igår. Shit, vilken match! Bästa matchen hittills på säsongen. Vinst med 4-1 ( Hempa, Olimb, Jens och Ollas) Tacklingar, passningar, mål, målgester, psykningar och fighter, allt var så guld ! Jag, Erika, Sandra, Benjamin, Emil och hans kompisar hade kul som fan :) Jag lyckades sätta mig i en snus, hur fräscht? #13 och #15i fanscorner, härliga grabbar.

I natt gör OEL debut i NHL. Känns asfränt, lite stolt faktiskt, haha jag är en sån tönt. Men kan fan inte låta bli, grabben är ju stjärna !
Oj, shit nu måste jag och saaben sticka. Hola !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0