seriös.se

Mora-Leksand 2-3. JESPER OLLAS!!!! Viktigt :)
Varför var vi inte där?
ååh.

Jag sitter i Fridas säng och försöker skriva ett fint litet blogginlägg, men hennes feta Gantklocka tynger ner min handled så det är svårt att skriva :(:(:( men jag försöker väl ändå råå :)

Igår gick jag upp tidigt, tidigt för att vara jag, gick ut med hunden, åt frukost och tog saaben till Falun och handlade lite onödiga saker. Bilder kommer sen, eller nå. Jag, Frida å bror åkte ner till morbror Lars och tittade på matchen, nervöst med både förlängning och straffar.

Snart drar vi till sätää och tittar på ett annat derby, Säter-Borlänge!
Förresten, på matchen på onsdag ska jag stå med den här skylten :)

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: matilda

Haha ja verkligen, både hot och king ;)



Kan tänka mig det !



Ja oja, det är ju det! Särskilt backsidan så har vi många junisar, bara två som inte är det, vilket är kul ;)

2010-10-31 @ 18:41:34
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: frida

alltså idiot xD hahaha

vill se dig stå och vifta med den där skylten och kenny ba "grabbar kolla, hon har en skylt med mitt namn fan!"

2010-11-01 @ 20:40:13
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0