Toppmöte mot Örebro !

Efter en trerättersmiddag i Gustafs tog vi Volvon mot Leksand ( eller vi fick vända efter 1 kilometer eftersom Emil glömt billen). Väl på plats på Norra kändes allt så där jättebra igen, Thina var där också, trevligt :D I andra pausen blev det Jinx, i ungefär 15 sekunder innan det var dags för tredje perren ! Svettigt, hetsigt och underbart, precis så som det SKA vara! Leksand vann med 3-2 efter straffar. Jens körde en "Hempa-@-Hovet-i-kvalserien-'10.", som Frida sa, på sin straff. Trodde verkligen att han inte skulle sätta den, sen slutade den i nätet i alla fall, sjukt bra ! Kenni och Martin Karlsson i fanscorner, sen kom en "veteran" på besök efteråt. Bra timing!


ida emil frida
det blir inte stördare.

ibland önskar jag att jag var någon annan. Och ibland inte.
Nu ska jag lägga mig och sova, i morgon måste jag göra mycket saker, komma ihåg, minnas, plugga och arbeta. det är inte lätt att heta Ida Andersson just nu.

Kommentarer
Postat av: frida

grejt lördagsmatch!

speciellt efter D:

2010-10-18 @ 18:35:03
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0