13 Oktober

En mysig pratstund med Lillan och ett avsnitt av Bonde söker fru, en perfekt onsdagskväll. Dagen har bestått utav djursjukvård och simning. Efter att ätit jättegod middag som Lillan leverade satte jag igång med plugget igen, typ det enda jag gör nu, min vardag. Men jag kan inte säga att det är jobbigt, inte än i alla fall. Får verkligen hoppas att de inte blir det heller! Mamma har sett en massa domherrar nu, fåglarna som är röda på bröstet ni vet. Enligt gamla sägner blir det snö då. HOPPAS :D

Lingbron, Januari 2010

I helgen är det hockey. Hockeyhelg :D vilket innebär någon jinx och mycket sällskap, Thina kommer till Dalarna :D:D nu har min dator damp. hejdå :)

Kommentarer
Postat av: frida

ska vi åka till norrland eller?

finns liksom en del snö där.

förresten så pratade vi om hur man skulle marknadsföra ett företag som sålde jaktutrustning. så vare en kille (typ sthlmare) som sa att man kunde ha annonser i lokaltidningar. hon som hade föreläsningen ba: var då? han ba: där folk jagar mycket. typ.. uppe i dalarna.

det där uttrycket "uppe i dalarna" låter så jävla fel! sen så ja, ehm, det är tydligen den uppfattningen folk har om oss :) ehm, ja men tänkte bara på det när jag skrev att vi skulle åka till norrland. eeeh, ja näe men.

hejdå!

2010-10-14 @ 17:17:16
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0