Weekend

Min helg har varit störd och.. ja alldels precis som vanligt egentligen, hah. Umgåtts med Frida och Emil, varit på hockey och gjort av med pengar. Perfekt helg och början på ett efterlängtat höstlov. Det sista för mig.. känns rätt tragiskt. Men har några lov kvar innan skolåret tar slut. Just nu sitter jag i sängen och tittar på Galenskaparna & Aftershave, exakt min humor. Är helt mör efter en cykeltur och lite konditionsträning, tänkte att de var dags att jobba upp den igen. Jag saknar att hålla på med någon sport. Bandyn och fotbollen var så längesen och så jävla roligt, skönt att komma hem från träningarna och vara helt slut. Blev så sjukt sugen på att knyta på mig grillorna och ta de första skären idag när jag såg Emils match. Men snart så, snart är det is på plan. synd att Lotus ser ut som ett pucko på bilden där jag ser någorlunda okej ut, haha.


Kommentarer
Postat av: matilda

Jaså, gävle hör alltså inte till norrland? Haha, då har jag haft rätt förut! Har nämligen stött på Gävlebor som påstår sig vara norrlänningar så då tänkte jag att "okej, dom kanske har rätt.. dom borde väl veta bäst om dom själv bor där?", men tydligen så var det int så ;)



Ja verkligen, vore sjukt häftigt :)



Får hoppas att det går bättre och bättre då för er, kanske ni klättrar uppåt snart!



Ja men det är så kul när man har sina egna juniorer. Man blir så stolt över dom som man fått följa med i hockey-utveckling! T.ex. så blir det för mig att en gammal klasskompis, min väns storebror och min kompis kompis spelar i AIK. Sen går ju nästan alla andra våra j-spelare ihop med kontakter också, på ett eller annat sätt.

Sen deras spel, det är så underhållande att se på! JVM klår alla typer av mästerskap, enligt mig.

2010-11-01 @ 19:07:49
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0